mandag den 21. februar 2011

I LOVE ENGLISH DESIGN #1 - Sir Terrance Conrad

-------------------------------------------------------------------------

Fordelen ved vinteren er at det giver tid til fordybelse. Glæden ved at finde bøger jeg havde glemt er stor og ikke mindst når der står "Terrance Conrad" på afsenderen, manden bag bl.a. "Habitat" og "The Conrad Shop". Jeg har en del bøger med ham, men min favorit for tiden er "Terrance Conrads store boligbog" fra 2004, hvor hele sidste 3. del er et Boligleksikon. Det indeholder en detaljeret beskriver af alle de materialer man kan tænke sig at bruge i sit hjem. Fra træsorter til plastmaterialer og forskellige former for glas og byggematerialer. Alt er der, need and simple.

Har du lyst til at få yderligere informationer og fif fra den engelske indretninsguru, så tilmeld dig hans nyhedsbrev her inden den 28. feb. og vind et gavekort på 500 pund til hans netshop.

2 kommentarer:

  1. Hej Lotte Lova :)

    Jeg har et spørgsmål, som jeg håber du måske kan hjælpe mig med, som indretningskyndig :)

    Jeg er på udkig efter et lavt marrokansk sølvbord gerne med lidt mønster- det SKAL ikke være fra Marokko, og det må meget gerne være så prisvenligt som muligt. Har ledt lidt hist og pist uden held- er du måske stødt på et? :)

    På forhånd tak :)

    Mvh

    Mia Maria
    www.fashionfairytales.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hej Mia Maria,

    tak for dit spørgsmål. Jeg kender ikke en butik hvor du kan købe det du ønsker dig, men jeg vil anbefale dig at kigge på "Den blå Avis". Der er en del, hvis det er noget.

    Jeg skal nok holde øjne og øre åbne for dit ønske og skriver herinde hvis jeg møder noget på min vej.

    Love Lova

    SvarSlet