fredag den 12. november 2010

INDRETNINGSMOOD#3

-------------------------------------------------------------------------
Indretningstrangen er der stadig, nærmest altid, hvis du spørger min kæreste Kristian og nu er vi kommet til udfordringen omkrig spisebordsstole. Da jeg arbejdede i BoConcept år tilbage, faldt jeg pladask for dette Amari spisebord i sortbejdset eg.


Jeg fandt dengang nogle gamle barok spisestole i lakeret mahogni, som dersværre er ved at være for slidte og udskiftningsklar. Spisebordsstole er ofte en udfordring fordi de skal være praktiske, have et fedt design og ikke være for dyre. De stole jeg tidligere har kigget på har været for dyre, tunge eller for lave i ryggen til at jeg kan sidde på dem i mange timer. Men About at chair stolen fra Hay passer perfekt ind i vores smag og samtidig er den "forholdsvis" let, man sidder godt og vi bliver ikke ruineret.


Vi er dog ikke helt sikre på om det skal være sort eller hvidt sæde, og så skal vi stadig lige sparre sammen til dem først!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar