onsdag den 29. september 2010

DU BEHØVER IKKE VÆRE DYR...#4

-------------------------------------------------------------------------
Der står snart oktober i kalenderen, men jeg har alligevel dette billede, hvor jeg har noget sommerligt tøj på, som jeg gerne vil dele med jer... Et godt eksempel på hvordan du kan tage dig godt ud, uden at betale en formue.

Overdelen der i virkeligheden er en kort kjole, er købt på udsalg på Asos.com til 12 pund. Nederdelen er et genner-køb til 65kr, bæltet er gammelt, husker ikke hvorfra eller prisen og skoene er fra H&M til 20 euro aka 150 kr.
Brillerne er mine "Roskilde briller" aka, fede men billige, man ved aldrig om man har dem med hjem... Dem købte jeg for 149kr i Louis Nielsen.

Sættet kan du spice op med et par varme lange sokker, leggins eller et par strømpebukser, disse er begge fra H&M, ikke mindst for at holde varmen.

Ha´ en fantastisk dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar