onsdag den 4. august 2010

MIX IT ALL UP!

-------------------------------------------------------------------------
Jeg elsker at mixe tekstiler! I øjeblikket er mit fokus faktisk på farvesammensærningen og mixet af stilarter (selvfølgelig med øje for hvad der klæder min kropsform) mere end alt andet. Her er et par eksempler på nogle af de tekstilmix jeg kunne finde på at lave.

Top og nedderdel der var med i indlæget back on track...

Den blonde del er en bodystocking (Kvickly 49kr) og den ternede gule er en nederdel.


Den skotskternede er min uld nederdel der sidder stramt og dyreprintet er et par neglonstrømper.
Så er du faldet i jeg-går-altid-i-den-safe-sorte-spand, så er her et udfordrende og funkey alternativ, om ikke til hverdag, så til FEST!

See you ladies,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar