fredag den 30. juli 2010

JAMEN, HVAD KOSTER DET SÅ?

----------------------------------------------------------------------
Ladies! I indlæget Back on Track blev jeg grebet af nej-hvor-er-det-dejligt-at-være-tilbage-lad-mig-sætte-gang-i-en-masse-ting-på-én-gang-stemningen... Puha, det betød at jeg ikke fik givet jer pris på de fine ting, jeg havde afbilledet.... Det kommer her, for Søren da!

2 stk fine nederdele i ny stand 75kr for den gule og 65kr for den hvide.... 130kr ialt.

De fine sko med gummihæl og for indvendig kostede 125kr. Meeen husk nu at prut om prisen når du er hos genneren, det kan godt betale sig, specielt hvis du køber flere ting. Hvis du køber sko, så skal de helst være helt nye, jeg har erfarret at de en meget svære at gå i, når der er en anden der har "gået dem til" inden...

Så skulle der gerne være styr på det med priserne, go weekend.

2 kommentarer:

  1. Hej Søde Lotte
    Ej hvor sjovt jeg fandt dig herinde, vidste ikke du havde en blog:)
    Det har jeg faktsik også:)
    Håber du har det godt, selvom det ser sådan ud:)
    Masser af kram Vicki

    SvarSlet
  2. Hey Søde Vicki,

    1000 tak for din besked, dejligt at høre fra dig og en skøn anledning til at se din blog, dine billeder og din fine webshop. Jeg skal nok have det med i et indlæg når lejligheden byder sig.

    Love Lova

    SvarSlet