tirsdag den 22. juni 2010

LOPPEFUND #1

-------------------------------------------------------------------------
Loppemarkeder er en af mine store passioner og jeg vil i de kommende indlæg, dele nogle af mine nyeste loppefund med dig... Jeg har i den seneste tid, forsøgt at finde personlige glas til at dække et smukt bord, eneste kriterie, de skal alle være forskellige!



Et udsnit af den hylde i køkkenet, hvor alle de smukke glas står på... Fine og farverige.


Disse to glas er fundet på et "privat" loppemarked i Gilleleje og glassene er købt for 10kr stykket...

Har du lyst til at se de andre smukke glas jeg har købt, til at dække et smukt personligt bord, så følg med de næste par dage. Efterfølgende flytter fokus til dette års Roskilde Festival, hvor jeg sender live radio 2 timer hver dag, fra onsdag til søndag.

Love you all



Ingen kommentarer:

Send en kommentar