tirsdag den 11. maj 2010

WORK PÅ DEN FEDE MÅDE #1

-------------------------------------------------------------------------
Det er så fantastisk og ikke mindst et must, at have en dejlig og inspirerende arbejdsplads, uanset om man arbejder hjemme eller "ude".

Jeg har lige købt dette fine antik bord i Brugte Møbler og småting på Nørrebro, for 55okr (-rabat) og det passer perfekt ind i stuen. Specielt efter jeg har tilføjet et par indspirende ting der gør det mere... "this feels nice and inspiring" end "this feels like working". Er dit skrivebord personligt og indspirende?

Se lige denne lille detalje, med en "skjult" stikdåse, så jeg altid kan få Juice på min mac og min printer. Det er sat op med dobbeltklæbende tape.

Very nice and easy
.



2 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint bord! Genbrug RULES! ;o)

    SvarSlet
  2. Ja, og der er mere hvor det kommer fra!

    Love Lova

    SvarSlet