tirsdag den 6. april 2010

OPBEVARING #1

-------------------------------------------------------------------------
Jeg kom forbi den skønne butik Magnifique, i Holte, idag og kender du det... man føler sig bare hjemme, lige når man træder ind af døren. Helt fantastisk!


Jeg så disse smukke små skabe og opbevaringsbokse, som er perfekte til smykker, sytøj, skrivegrej eller hvad der falder dig naturligt. Men det smukkeste af det hele er, at produkterne fra Oi Sio Io støtter et godt formål. Alt er håndlavet af kvinder i Vietnam, læs mere om og deres gode formål her.


5 kommentarer:

  1. Hej igen.
    Jeg er den danske manager for et nyt indretningsforum:
    http://stylerooms.dk
    Siden er oprindeligt svensk men er nu startet op i flere lande herunder danmark.
    Ville høre om jeg måtte interviewe dig til siden?
    Du kan se de forskellige interviews på forsiden af styleroom, scrolle lidt ned på siden.
    Jeg finder din blog inspirerende nemlig.
    Glæder mig til at høre fra dig.
    Hilsen Lone

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! LÆKKER farve!

    SvarSlet
  3. Kære Lone,

    jeg har sendt dig en mail via din hjemmeside, det lyder meget spændende.

    Love Lova

    Og Hanne, jeg er helt enig, de er så lækker.

    God søndag de Damer.

    SvarSlet