lørdag den 10. april 2010

VIND EN FANTASTISK WALLSTICKER

-------------------------------------------------------------------------
Jeg er så glad! DiMaria er den lykkelige giver af denne måneds GIVE AWAY , nemlig denne fantastiske Wallsticker til en værdi af 399kr.
Mål: 52x77cm.

, vil du gerne vinde dette skønne John Lennon citat, som en lille reminder om at leve i nuet, er det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen følgende:
  • 1 lod – skriv en kommentar på vilkårlig indlæg
  • 1 lod – tilmeld dig som fast læser
  • 1 lod – link til denne Give Away (Brug gerne billeder)
  • 1 lod – send din mailadresse til lova@lottelova.com og få alle mine blogindlæg, direkte i din inbox
Du må deltage alle de gange du har lyst og det er valgfrit hvilket indlæg du kommenterer på!

Konkurrencen forgår resten af april.

Glæder mig til at høre fra dig!


24 kommentarer:

  1. En hel igennem fantastisk give away:-)
    4 lodder til mig:-)
    Du har i øvrigt skrevet din mail forkert:-)

    SvarSlet
  2. Det er BARE løgn! Lige den sticker, har jeg bare sukket efter siden jeg, første gang så dit link til hjemmesiden. Jeg er helt klart med på 4 lodder!
    Krydser alt hvad der krydses kan.

    God weekend.

    SvarSlet
  3. Dejlig at i kan li den, jeg er også helt vild med den!

    Rikke, tak for beskeden, det er hermed ændret.

    Love Lova

    SvarSlet
  4. Den vil jeg helt vildt godt vinde! 3 lodder til mig ;)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder:)

    SvarSlet
  6. Det er sådan et lækkert citet! I'am in! :-)

    SvarSlet
  7. Iihh.. Hvor vil jeg gerne vinde den... Jeg må da snart have heldet med mig, og det vil da bare være en ekstra bonus hvis det lige var her.. ;o) 3 lodder til mig (hvis man får et lod når man er fast læser i fovejen) Ellers 2 lodder...

    SvarSlet
  8. Lekkert. Vil gjerne vinne og tar 3 lodd :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  9. Åh den vil jeg gerne have til vores nye (leje)hus...!!!

    Smider tre lodder i med det vuns...

    SvarSlet
  10. Dejligt i er med, god søndag,

    Love Lova

    SvarSlet
  11. Skøn Give away - vil gerne være med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gjerne være med med et lodd!
    Flott give away og ikke minst fin blogg!

    SvarSlet
  13. Jeg blir gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ha en fin uke!

    SvarSlet
  14. Så mange dejlige damer på et sted, I Love It!

    SvarSlet
  15. Uj den er lækker! Jeg er klart med - og sikke en vidunderlig blog! Melder mig straks til som fast læser! ;)

    Mvh Pia

    SvarSlet
  16. Sikke en fin gave, håber at jeg vinder :)

    SvarSlet
  17. Hejsa

    Tror nok jeg har fået tilmeldt mig som fast læse - så to lodder til mig tak.
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  18. Hejsa - wauu en lækker præmie, jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. Mvh Pia

    SvarSlet
  19. hmmm - øv jeg kan ikke lige finde knappen "Følg" til tilmelding som fast læser. Er lidt grøn i denne blogverden - kan du hjælpe mig? :o)

    SvarSlet
  20. Så er den tilbage, knappen hvor du kan tilmelde dig som fast læser ;o)

    Love Lova

    SvarSlet
  21. Jeg er helt pjattet med det citat, og er med på 2 lodder...

    SvarSlet
  22. AnneMette er vinderen af denne måneds Give Away! Hjertelig tillykke, send mig din adresse til denne mail, så vi kan få den sendt ud til dig ;o)

    Jeg vil naturligvis gerne modtage et billede når du har sat den op, hvis du har mulighed for det.

    lova@lottelova.com

    SvarSlet
  23. Jeg håber du har modtaget en mail fra mig.. Jeg kan næsten ikke tro at det er mig der har vundet.. :o)

    SvarSlet