mandag den 12. april 2010

FRA MIG TIL DIG #1

------------------------------------------------------------------------
En fast læser, Lone, har sendt mig en forespørgsel, i forbindelse med indlæget BIRDY NAM NAM og her kommer svaret så til jer alle...


Lone er interesseret i at vide, hvor man kan købe den skønne pink akryl lysestage, der er vist på billedet.


Lysestagen er fra det engelske mærke Innermost og kan fås i flere farver pris 499kr. Der er lavet en matchende vase, som også er helt fantastisk.


De kan begge købes på nette her. Hvis der noget du gerne vil have svar på, i forbindelse med indretning eller mode, er du altid velkommen til at skrive til lova@lottelova.com.

Glæder mig til at høre fra dig!




2 kommentarer:

  1. Takker for svar... den ønsker jeg mig også :)

    SvarSlet
  2. Det bliver en laaang liste, det er skønt ;o)

    SvarSlet