torsdag den 18. marts 2010

VIVA LA NØRREBRONX

----------------------------------------------------------
En af de skønne ting ved at rejse, er naturligvis at møde andre kulture. Jeg elsker at gå på markeder og finde de små butikker, for at finde ejendele der kan berige mit hjem og min garderobe. Se her hvad jeg har fundet denne gang!


Fugle "skulpturen" her fandt jeg i Port Banus, den var nedsat fra 29,50 Euro til 8! Hvilket fund og som min far sikkert ville have sagt, "Så er den mere speciel, end den er køn", but I Love it og jeg glæder mig, til at finde den rette plads til den.


Tæppet her fik jeg for et kys, lige til at overkomme....


Og sidst men absolut ikke mindst, har jeg fundet denne skønne ring i Mango, total 2nd hand agtigt! Er den ikke fed, til 15 Euro, og så forestil dig lige min tilhørende koral farvet neglelak på neglene... Glæder mig til at indvige den i weekenden.

Så min pointe er bare, benyt lejligheden når du er ude at rejse, til at finde nogle specielle ting til dit hjem og dit klædeskab, som man ikke lige kan finde nede på det nærmeste hjørne. Plus det er en god historie og et godt minde fra en skøn ferie.

Viva la Nørrebronx.

2 kommentarer:

  1. Det er det godt råd! Jeg vil se, om ikke jeg kan købe flere lækre decor-ting, når jeg rejser.

    Jeg køber ofte tøj, sko eller accessories, når jeg er i udlandet. Ikke en hel garderobe, men et enkelte stykke. Det er altså fedt at kunne sige (om ikke andet så til sig selv), at jakken er fra Paris, skoen er fra Singapore, bukserne har jeg fået syet i Vietnam, tasken er fra Stockholm etc. ;-)

    SvarSlet
  2. Yes yes yes, det er så skønt med ting man selv har fundet og med en skøn historie. I love it! Send gerne billeder når du finder noget skønt, eller hvis du allerede har noget du har lyst til at dele med alle os andre.
    lova@lottelova.com

    SvarSlet