onsdag den 31. marts 2010

AND THE WINNER IS!

----------------------------------------------------------
Så er vinderne af disse 6 smukke kopper fra BoConcept fundet:


Alle navnene blev tastet ind i exelle... nogle flere gange:


Og så kom Facebook mig til hjælp:


Og Hr. Lundkvist var den hurtigste til at vælge et tal, nærmere betegnet 3 af slagsen...



Vinderen blev nr. 7, Trine Lykke!!!!! Hjertelig tillykke til dig Trine. Og 1.000 tak til alle jer, der har taget jer tiden til at følge med, tilmeldt jer og for alle de skønne kommentarer. I love it!

Kære Trine, send din adresse til lova@lottelova.com, så sender jeg kopperne til dig lige efter påske.

... Også tak til BoConcept....

2 kommentarer:

  1. Jubii!
    Hvor er jeg bare hel vildt glad!
    Jeg glæder mig sindsyg meget til at modtage dem.

    SvarSlet
  2. Dejligt ;o) De er også rigtig fine!

    Jeg sender dem til dig efter påske,

    Love Lova

    SvarSlet