tirsdag den 9. marts 2010

LIGE I SKABET #2

----------------------------------------------------------
Velkommen til mit 2. indlæg om hvordan du klæder dig efter din kropsform, for at få det optimale ud af den smukke gave du nu engang har fået. Som jeg skrev i LIGE I SKABET #1 er udfordringen i dette tilfælde, at modellen ikke har så stor en barm og derfor nemt kan syne større på maven....

Her er et billede af hvor "galt" det kan gå, hvis man ikke finde det rigtige snit. (Dette er ikke modellens egen kjole)

Denne udskæring er helt perfekt til hende, da den både skærer dybt og har flæser som gør, at hende barm syner større. Så til jer der har en stor barm og ønsker at vise det, er det fint med en dyb skæring, meeen ta´ det roligt med flæserne, det gør altså en forskel ;o)


En anden ting der er vigtigt er at fremhæve taljen, gerne så højt og "bredt" som muligt. Jeg vil her vise hvor stor forskel der er på, at have et smalt og et bredt bælte på, til samme kjole...

Det er da verdens nemmeste slankekur, bredt bælte og wupti så har du smidt 3 kilo!!! Ikke dårligt. Husk at kjolen gerne må gå til under knæene, da det gør dine ben lange og din overkrop "kort"...

Alle de smukke kjoler i "LIGE I SKABET" indlæggene er fra Kitch Bitch i København, og i øjeblikket koster alle kjoler 200kr!!!! Vi ses dernede.

Endnu engang tak til den smukke model, kys herfra.

6 kommentarer:

  1. Tænk, at der skal så lidt til. Tak for tips.

    SvarSlet
  2. Ja, det er fedt ikke? I love it! God dag til dig Mette,

    Love Lova

    SvarSlet
  3. Dejligt med gode tips til hjem og krop. Jeg er selv lidt kort i overkroppen.. kom gerne med gode tips til det også, for bælter om livet gør ikke lige så meget godt for min krop....
    ps. Og øv at jeg ikke lige bor i nærheden af København og Kitch Bitch....
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  4. Den er da cool den sorte kjole.Dejligt med gode råd;0)

    SvarSlet
  5. Jeg "faldt over" din blog på Claus Dalbys haveblog (som jeg er helt vild med). Og jeg blev inspireret at dine styling tips - det er virkelig et at de steder, hvor billeder siger mere end 1000 ord....

    SvarSlet
  6. Hvor er jeg glad for at i kan lide og bruge mine tips.

    Inger Lise du er meget velkommen til at sende mig et billede i fuld profil til min mail lova@lottelova.com. Så kan vi evt. bruge dig som eksempel her på bloggen?

    Love Lova

    SvarSlet