fredag den 5. marts 2010

HJEM MED PERSONLIGHED #1

----------------------------------------------------------
Ligner du dit hjem? Det spørgsmål har jeg ofte stillet, til mine foredrag, de seneste par måneder. Jeg har i jagten på det personlige hjem, været på besøg hos Dorthe og Martin. De er et karakteristisk par, som har en stor forkærlighed for dans, musik, kunst og interiør. Se her hvordan de har skabe et personligt hjem!

Martin er bassist i bandet The New Heartaches og Dorthe er mest kendt for sin blog Dorthes Roderier.

Fotografiet er taget i deres stue, hvor de har hængt alle deres fotografier op i forskellige rammer, af forskellige karakterer og farver. De har skabt en hel væg med deres personlig historie, som samtidig er en fantastisk udsmykning.

"Jeg kan godt lide at se på det, fordi det minder mig om at holde fast i mit indre barn, og huske på at jeg nogle gange er lille og sårbar." siger Dorthe om sit ynglings-billede, der er dette selvportræt, fra da hun gik i børnehave. Ser hun ikke sød og uskyldig ud?

Følg med i de kommende indlæg om personlig indretning og se hvad Dorthe og Martin ellers har af inspirerende ting i deres hjem.

2 kommentarer: