lørdag den 20. marts 2010

GIVE AWAY!!!

----------------------------------------------------------

Husk at du stadig kan deltage i konkurrencen, hvor du kan vinde disse 6 smukke kopper, sponsoret af BoConcept til en samlet værdi af 234kr.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er følgende:
  • 1 lod – skriv en kommentar
  • 2 lodder – skriv en kommentar + tilmeld dig som fast læser
  • 3 lodder – skriv en kommentar + tilmeld dig som fast læser + link til denne Give Away (Brug gerne billeder)
Du må deltage alle de gange du har lyst og det er valgfrit hvilket indlæg du kommenterer på!

Konkurrencen forgår hele marts og du kan deltage alle de gange du har lyst. Glæder mig til at høre fra dig!

11 kommentarer:

  1. Hej hej :o)

    De krus vil jeg gerne have lidt flere af ;o) He he

    SvarSlet
  2. Hej :-)

    De krus er da bare fine, dem kunne jeg godt bruge.Snupper lige tre lodder.

    Det er altid så indspirende at læse din blog.Tak for det.

    God søndag.

    Kærlige tanker Kate

    SvarSlet
  3. hmm, Kan man så både skrive her og på det andet indlæg, og så deltage med 6 lodder - eller er jeg bare møg grådig nu fordi jeg er vild med de krus??

    SvarSlet
  4. Ha ha ha. Du må deltage med alle de lodder du har lyst til, på alle de indlæg du vil, hver kommentar tæller for et lod. Go for it!

    SvarSlet
  5. Hov, og Frk Frydkær håber du havde en fantastisk søndag! Love

    SvarSlet
  6. Hvorfor hulen har jeg først fundet din skjønne blog og ditto giveaway nu??? (Ja, det kan du selvfølgelig ikke svare på) - anyways, jeg ser frem til at følge dig og dine herlige idéer. 2 lodder til mig, tak.

    kh
    Trine/groovybabyandmama.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Velkommen Groovymama, bedre sent end aldrig ;o)

    SvarSlet
  8. Hei Lotte
    Jeg kom tilfeldigvis innim din blogg. Herlig blogg med masse fine tips. Og hvilke krus!!! jeg blir med på trekningen. De kan mixes med det jag har av Marimekko. Jeg er nemlig stor fan av Marimekko, og det kan du se i min blogg, hvis du har lyst.
    En riktig god påske!

    SvarSlet
  9. Hey Sylvia,

    God påske til dig også, jeg tjekker din blog med det samme.

    Lååve

    SvarSlet
  10. Jeg vi også være med! Nydelig krus og en super blogg. Blir fast leser i dag. Har ikke egn blogg men legger igjen min epostadresse og håper på vinnerlykke...

    2 lodd

    Hilsen Fama, Norge

    anihaarb@online.no

    SvarSlet
  11. Velkommen Fama fra Norge, send mig endelig en hilsen når du har fået en blog.

    Love Lova

    SvarSlet