mandag den 1. marts 2010

GIVE AWAY FRA BOCONCEPT

----------------------------------------------------------
Så er den her, den nye give away... Du kan vinde disse 6 smukke kopper, sponsoret af BoConcept til en samlet værdi af 234kr.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er følgende:
  • 1 lod – skriv en kommentar
  • 2 lodder – skriv en kommentar + tilmeld dig som fast læser
  • 3 lodder – skriv en kommentar + tilmeld dig som fast læser + link til denne Give Away (Brug gerne billeder)
Konkurrencen forgår hele marts og du kan deltage alle de gange du har lyst. Glæder mig til at høre fra dig!

Velkommen til foråret.

111 kommentarer:

  1. Meget fine kopper, jeg vil gerne starte med at lægge 3 lodder:-)

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER de koppper... jeg ligger 3 lodder ind, er det en måde at lægge flere lodder ind?:) Hilsen Luna Nielsen

    SvarSlet
  3. Wauw så fine de er.. kunne godt trænge til nogen nye smarte som disse

    3 lodder til mig..

    SvarSlet
  4. Hej Lotte - jeg prøver at smide 2 lodder i puljen og håber på mit held :-) De er skønne!!! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  5. Hot hot hot!
    Sikke lækre kopper, dem må jeg da straks vinde!
    Smider 3 lodder i puljen og krydser ALT hvad krydses kan..

    SvarSlet
  6. Jeg prøver lykken med 2 lodder

    SvarSlet
  7. Super lækre kopper, som jeg gerne vil drikke af. Derfor smider jeg 2 lodder i kurven - 1 for kommentar og 1 for link

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækre kopper. Dem må jeg gøre et ihærdigt forsøg på at vinde. Jeg deltager derfor med 3 lodder.

    /ffluwer

    SvarSlet
  9. Jeg skal da være med!! Jeg smider 3 lodder i puljen! :)
    Kh S

    SvarSlet
  10. Holla...

    Dem må jeg eje, smider 3 lodder i puljen!

    SvarSlet
  11. De er godt nok fede de krus - dem må jeg da bare eje ;-)
    Smider 3 lodder i puljen og håber at lykkens gudinde er med mig :-)

    SvarSlet
  12. De er rigtig fine......2 lodder til mig

    SvarSlet
  13. Uhhh dem vil jeg gerne drikke af engang i april :)
    Og suuuuuperlækker blog du har - glæder mig til at snuse rundt i den!
    Jeg smider 3 lodder i puljen...
    -Didde

    SvarSlet
  14. Uuhh, fine kopper. Jeg snupper 3 lodder, tak :)

    SvarSlet
  15. Kunne godt trænge til nogen nye krus og de her er da bare for lækre. Jeg er helt sikkert med på 3 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  16. Hm...det er ikke muligt for mig at tilmelde mig som fast læser pt. (ved ikke om funktionen hos dig er nede?), men jeg har lagt en kommentar + linket og håber jeg kan blive fast læser senere.

    SvarSlet
  17. jeg melder mig straks på banen med 3 lodder og krydsede fingre

    SvarSlet
  18. Jeg tar 3 lodd. De var kjempefine!
    Du er velkommen til å bli med på min GIVEAWAY :0)

    SvarSlet
  19. Sikke fine, er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  20. Nøøøj... Jeg er med med 3 lodder.
    Dejlig give away :)

    SvarSlet
  21. Så lykkedes det også at blive fast læser - altså er jeg med på 3 lodder som anført ovenfor:)

    SvarSlet
  22. nu er jeg fast læser, meget fine krus dem vil jeg da gerne vinde, er med på 2 lodder

    SvarSlet
  23. denne fine giveaway må jeg være med i.... et lod herfra:)

    SvarSlet
  24. jeg vil gerne være med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  25. Hold da fast - lækre kopper. Vil rigtig gerne være med, 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  26. Lækre kopper! 3 lodder til mig tak. Ser frem til at følge bloggen :)

    SvarSlet
  27. 2 lodder til mig tak. Så skal der snart drikkes lidt varm cacao med stil ;)

    SvarSlet
  28. Så fine kopper! 3 lodd på meg:)

    SvarSlet
  29. Så dejlige kopper - dem skal din arbejdskollega da vinde:-)
    3 lodder til mig.
    Kys

    SvarSlet
  30. Spændende blog, som jeg nu er fast læser af ;-)
    Og flotte krus, som jeg meget gerne vil vinde.
    2 lodder er fint for mig.

    Underligt, at jeg kun kan sende dette anonymt...

    SvarSlet
  31. Ha ha så fandt jeg lige fidusen. Så er jeg ikke helt så anonym som jeg var lige før ovenfor ;-)

    SvarSlet
  32. Uha de er fine... la mig være med... jeg VIL vinde :) 3 lodder til mig... :)

    SvarSlet
  33. Yes, de er til MIG! Lad mig napse 3 lodder, tak!

    SvarSlet
  34. En fantastisk inspirerende blog! Og nogle super fine kopper:-) 3 lodder til mig

    SvarSlet
  35. Jeg må altså også være med.... ;o)

    2 lodder - tak!

    kram Dorthe

    SvarSlet
  36. Yes, hvor er de fede. Jeg er da så meget med med 2 lodder, og jeg glæder mig til at følge med her hos dig. Kh. Birgitte;0)

    SvarSlet
  37. SUPERseje kopper, jeg er med med 3 lodder!

    SvarSlet
  38. Også 3 lodder til mig
    Skønne krus :)

    SvarSlet
  39. Sikke nogle skønne kopper.. Dem vil jeg da helt klart vinde...
    3 lodder...

    SvarSlet
  40. Hvor er de seje. De vil pynte hjemme hos mig ;-) 3 lodder, tak!

    God weekend fra Rebekka

    SvarSlet
  41. De er virkeligt flotte, men ville være endnu flottere hjemme hos mig :)
    Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  42. Hvor er det fine kopper! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Jette / Kamma og Ko

    SvarSlet
  43. For noen flotte kopper!
    Tar et lodd for kommentar her inne!

    Klem

    Ps kommer snart give away på min blogg også :)

    SvarSlet
  44. Sikke nogle skønne kopper.
    Jeg er med med 3 lodder.
    Kærligst Barbara -som glæder sig til at snuse mere rundt på din blog

    SvarSlet
  45. Skønne kopper, som vil stå godt til mit nye køkken.
    Smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  46. Utrolig stilige kopper! Jeg melder meg gjerne på med 3 lodd!

    Vh, Ingvild

    SvarSlet
  47. Skønne, skønne kopper! Og sikke en dejlig blog, jeg vil helt sikkert få nogle ideer herfra!
    2 lodder til mig :)

    Hilsen Lene

    SvarSlet
  48. Sikke en spændende blog du har, jeg glæder mig til at se, hvor den bevæger sig hen.
    Din lækre give away vil jeg gerne være med i - med 2 lodder. Jeg trænger til noget, der kan agere forårsbebuder.
    God dag.

    SvarSlet
  49. Åh, herlige kopper! Jeg legger meg til som følger!

    SvarSlet
  50. Så flotte kopper!!
    Jeg blir gjerne med!!
    Linker og følger og her er kommentar!!
    Flott blogg også!!
    Kommer snart igjen!
    Ha en strålende uke!!
    Klem Mona

    SvarSlet
  51. Så fine kopper!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

    Ønsker deg en riktig fin uke!

    SvarSlet
  52. de skønne flotte kopper vil jeg gerne vinde så jeg kan forære min datter dem
    hilsen margrethe

    SvarSlet
  53. Denne give away blir jeg gjerne med på :-)

    Legger meg til som følger og linker til bloggen din:-)

    Gleder me gtil å følge deg

    SvarSlet
  54. Ej hvor er de fede, jeg vil super gerne være med på 3 lodder. ;-)

    SvarSlet
  55. Ja da! Jeg forsøger med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  56. jeg er med!3 lodder til meg!!

    SvarSlet
  57. Tre lodder herfra fra mig.

    SvarSlet
  58. Jeg vil også rigtig gerne være med med 3 lodder. Min datter gjorde mig lige opmærksom på at vi trænger til nye kopper, så din give-away kommer som sendt fra himlen. For de er da rigtig fine, og jeg har haft svært ved at finde nogen, jeg synes der passede ind...
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  59. Amazing cup! Meget smukt! Men jeg er fra Rusland. Du kan deltage? Link til venstre http://happyblondy.blogspot.com/

    SvarSlet
  60. Hvor er de fine! :-) Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak. :-)

    SvarSlet
  61. Uh, de er skønne :D
    Vil gerne være med på 3 lodder ;)
    Tanja

    SvarSlet
  62. Hopper med paa vognen. Et lod til mig.

    SvarSlet
  63. De er flotte, jeg smider 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  64. Sikke nogle lækre krus :)
    Smider 2 lodder :)

    SvarSlet
  65. Virkelig flotte krus. Jege r med på 3 lodder.

    SvarSlet
  66. De kopper er bare SÅ dejlige. Og krus/kopper får man (jeg) aldrig nok af. Så 2 lodder til mig :-)

    Randi

    SvarSlet
  67. Jeg blir gjerne med. For en fin premie!
    Jeg tar 1 lodd. Ønsker deg en herlig dag!

    SvarSlet
  68. For noen flotte kopper - jeg tar herved ett lodd og håper på det beste.

    Mvh
    astrid.d@gmail.com

    SvarSlet
  69. 2 lodder til meg:-) Nydelige kopper og spennende blogg:-)

    Hilsen Helena

    SvarSlet
  70. Jamen, de damer... I går da helt bananas! Hvor er det fedt. I er hjertelig velkommen til at kommentere på andre indlæg også, alt tæller...

    Lååve

    SvarSlet
  71. I'm in! Jeg har lige fundet dig, og læser på livet løs. Glæder mig til at følge dig!

    SvarSlet
  72. Så fine kopper!
    1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Kom lige forbi via link fra pynthemynthe og Mor, og er da nød til at deltage med 3 lodder. De er da bare super fine de kopper... :o)

    SvarSlet
  74. Tar en lott, tack!

    abackman66 at hotmail.com

    SvarSlet
  75. wow STILIGE krus - disse vil jeg gjerne vinne :) Jeg går for tre lodd, og gleder meg til å følge med her videre.

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Skønne sager.

    SvarSlet
  77. En fin præmie. 2 heldige lodder til mig, tak :-D

    SvarSlet
  78. Hopper da lige med på din give away med 2 lodder – det må da kunne lade sig gøre at vinde før eller siden! :D hi hi... Dejlig blog du har! :)

    SvarSlet
  79. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  80. Uha, det kan jeg da slet ikke modstå - jeg skynder mig at deltage med 3 lodder - så kan jeg også følge denne fine blog fremover ;-)

    SvarSlet
  81. De er så flotte at jeg må skynde mig at deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  82. Hej

    3 lodder til mig.
    Håber du vil se min blog på:
    kimikarza.blogspot.com

    SvarSlet
  83. Sikke nogle lækre krus, de passer lige ind hjemme hos mig :o)
    3 lodder til mig

    SvarSlet
  84. Hei fra meg.
    jeg er med på lotteri, vet du! :)
    ett lodd til meg. ønsk meg lykke til.

    jeg har lotteri hos meg også, om du vil være med!
    velkommen til Åpent hus, Norge! :)

    SvarSlet
  85. Smukke krus...
    1 lod her fra mig
    Hilsen Helle

    Mail: hellefilbert@webspeed.dk

    SvarSlet
  86. Jeg vil gjerne vinne! Deltar med ett lodd!

    SvarSlet
  87. Hvor er de fine, jeg er gerne med på 2 lodder

    SvarSlet
  88. Å, så flotte kopper!
    Jeg blir gjerne med, og tar to lodd!

    SvarSlet
  89. Den bliver jeg simpelhen nødt til at være med på! Deltager gerne med 3 lodder!

    Uhh, håber de bliver mine!

    SvarSlet
  90. Uh, de er fine... Et lod til mig, tak. :)

    SvarSlet
  91. Ja, men kan jo godt være heldig bare med 1 lod og de er jo mega-flotte

    mon jeg er den heldige?

    tove

    SvarSlet
  92. Da tar jeg ett lodd,-ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlet
  93. Super flotte! Tænker lige på om vi har sådan en butik her i byen....

    SvarSlet
  94. Wau, i bliver ved med at kigge forbi, hvor er det skønt ;o) Tusind tak alle sammen.

    Kopperne er fra BoConcept, den nærmeste butik kan findes her...http://boconcept.com/

    Spread the låååve.

    SvarSlet
  95. kjeeempe kule kopper!! så dette må jeg bli med på, og tar med meg 3 lodd jeg!

    klem

    SvarSlet
  96. nydelige kopper og flott blogg! 1 lodd til meg :)

    SvarSlet
  97. Skjønne kopper! Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd. Ha en fortsatt god weekend! :)

    SvarSlet
  98. Velkommen til jer sidste, skønt i tager jer tiden til at skrive en kommentar, god weekend til jer også og lad os så x fingre for et bedre forårs vejr.

    Love

    SvarSlet
  99. Sikke mange deltagere. Jeg vil også gerne være med på 3 lodder! Ih jeg håber jeg er heldig denne gang.
    Kh Anja

    SvarSlet
  100. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj
    wpada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet
  101. Sweet Cups, im a new follower count me in please! ~ ~ Becky

    SvarSlet
  102. HEPHEY!
    3 lodder i kaffedåsen til mig - lige min stil, og de ville pynte til mine nybagte blåbærmuffins...
    /Marengse

    SvarSlet
  103. Blåbærmuffins! Det lyder lækkert ;o) Hvordan vinder man dem?

    Hjertelig velkommen til bloggen, vinderen bliver udtrukket i morgen aften...

    Låååve

    Please write in danish or english, my polish is not that good ;o) Still welcome to you, I´m happy you are here.

    Love

    SvarSlet
  104. Hvor er de super lækre! JA tak!

    SvarSlet
  105. ÅÅÅÅ, jeg eeelsker kuule kopper!!! ett lodd, jeg er med!!! ;)

    SvarSlet
  106. 3 lodder :)
    De er fine ..

    SvarSlet
  107. 2 lodder er der deltaget med =)

    SvarSlet