tirsdag den 30. marts 2010

DOT DOT DOT AWAY!

----------------------------------------------------------
Hvis du har en hel væg eller et lærred, du ikke ved hvordan du skal udsmykke, så kan du gøre som de har gjort i Samadhi Spa... Lave en masse prikker i forskellige farver, der former det motiv du ønsker. Det ser fantastisk ud live!



Maleriet er lavet af kunstneren Allan Bestle.




Ønsker du selv at gøre noget tilsvarende, kan du evt. lave en kladde, inden du maler det på en stor væg. Det en meget personligt form for udsmykning og du kan bruge netop de farver, der matcher det rum du maler i.

God fornøjelse og send mig gerne et billede til lova@lottelova.com, hvis du er blevet inspireret...

Ønsker du at se mere om Samadhi-Spa? Det er en fantastisk oplevelse for alle sanserne.

6 kommentarer:

  1. Wow, det er fedt...man skal vist også være en del tålmodig...prik, prik.....

    SvarSlet
  2. Yep, det tog vist 3 uger at lave det... Men det er også meget stort!

    ;o)

    SvarSlet
  3. How...spændende blogg, jeg kom forbi her.
    jeg slutter mig til følget af 'følgere'

    Smil Camilla

    SvarSlet
  4. Dejligt Camilla, velkommen ;o)

    Glæder mig til at inspirere dig,

    Love Lova

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er det smukt. Måske jeg skulle forsøge mig med nogle prikker. Flot er det i hvert fald. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  6. Det er en fornøjelse at inspirere. Du er hjertelig velkommen til at dele dine prikker med os andre, hvis du har lyst ;o)

    Love Lova

    SvarSlet