torsdag den 25. februar 2010

WHAT TO DO?

---------------------------------------------------------
Jeg har tapet på hele endevæggen i min stue og det er jeg virkelig glad for!
Men, det har i et stykke tid, været et udfordring for mig at tilføre væggen noget, uden at det bliver for meget eller flytter fokus fra tapet.... Så jeg har valgt at hænge tomme rammer op, se her hvordan man gør.


Væggen inden jeg gik igang....



Jeg har tømt rammerne og lagt dem ud på gulvet, for at danne mig et overblik over hvor meget de fylder og hvordan jeg ca. vil have dem til at hænge.



Woula.... Der hænger de så, lige som jeg havde forestillet mig. De tilføre væggen noget, så den ikke er helt bar, men det er ikke det første man ser, når man kommer ind i stuen. Perfekt!



Den hvide ramme er tilføjet for at bryde lidt og give pang-dang til den hvide væg og de hvide karme...

Og så lige en lille detalje med blomsterne... Life is gooood

4 kommentarer:

  1. Smukt smukt tapet ...Hvor ser det godt ud :))

    SvarSlet
  2. Dejligt du kan li´ det ;o)

    Love

    SvarSlet
  3. Hvor er tapettet fra? Det er virkeligt fint :-)
    Og tak for godt foredrag!
    Klem Nina

    SvarSlet
  4. Tapet er fra Andrea Larsson, tror nok hun selv har designet det. Jeg har linket til hende på siden ellers er det www.andrealarsson.dk

    Selv tak!

    Love Lova

    SvarSlet