tirsdag den 23. februar 2010

GLÆDER MIG...

----------------------------------------------------------
Jeg glæder mig som et lille barn... Jeg skal holde foredrag i aften og det er så givende, at være sammen med en masse mennesker, der ligesom jeg, interesserer sig for hvordan de kan optimere og personificere deres hjem. Jeg giver dig 3 guidelines til hvordan du skaber et personligt og autentisk hjem, og lur mig om du ikke har en lille "to do" liste med hjem, med ting du ikke kan vente med at ændre.

Tryk på flyeren for at læse informationerne i et stort format.

Du har rig mulighed for at stille spørgsmål, det gør blot at aftenen bliver mere fantastisk. Så kom og få en lærerig aften. der stadig pladser, du skal bare skrive til foredrag@lottelova.com eller møde op på Jagtvej 111C, 2200 København 19-21:30, det koster 150kr og betales kontant ved indgangen.

Glæder mig til at se dig,

Love Lova

Ingen kommentarer:

Send en kommentar