tirsdag den 23. februar 2010

ENTRE MED LIV #3

----------------------------------------------------------
Jeg ved det godt, jeg havde lovet, men her kommer lige et billede mere....



Min søster var forelsket i de blomster jeg havde udenfor min dør tidligere, og for at det ikke skal være løgn, så var krukken de stod i fra en "gammel" kæreste... Og hvem gider at tænke på en gammel kæreste, fra det tidligere århundrede, hver gang man kommer hjem? Ikke mig;o)



Så her kommer da lige et billede af mit nye "Velkommen-til-Miss-Lova´s-lounge-look". Uhm det er dejligt med noget nyt og så er det jo lækkert når det hele passer sammen... (Ikke mindst til de kedelige grå vægge)

God fornøjelse derude...

7 kommentarer:

  1. Hvad er dog det for noget at love!!! Ønsker gerne flere billeder af entre!!! Du er så inspirende:-)

    SvarSlet
  2. Fedt - godt du fik ekskæresten ud af entréen! Havde du ikke et link med nogle dørmåtter??

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare fantastisk ud
    Jeg føler mig meget inspireret til også, at gøre noget hos mig....
    der pt er en blanding af fodbold og blomster :))

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at i får noget ud af at følge med her på bloggen... Wiu wiu wiu.

    I er altid hjertelig velkommen til at sende mig inspirationsbilleder, hvis i har noget i har lyst til at dele med alle os andre.

    Love Lova

    SvarSlet
  5. Her kommer linket til dørmåtter...

    http://www.luxoliving.dk/pages/products.aspx?GUID=23

    Love

    SvarSlet
  6. NU er det endelig blevet tid til at ændre på de ting du i... Hmmm... Januar! fik mig til at indse skulle laves om i lejligheden :-) Skrivebordet er ude af soveværelset, der er indkøbt (kunstige og rigtige) blomster og min post-yoga aften står i oprydningens tegn! Billeder kommer på min blog senere. Så tak for inspirationen :-)

    SvarSlet
  7. Hvor har fået fat i blomsterne henne? De er vildt flotte. :)

    SvarSlet