lørdag den 27. februar 2010

LIGHTS DeLUX

----------------------------------------------------------

Snublede lige over disse smukke lysestager i mat lilla, i en genner på Blågårds Plads! I love´em. De er det sidste der manglede, for at give lys på den væg og så kostede de 70kr stk. det er lige til at overkommer.

Når du hænger lysestager i tomme rammer (for det gør man jo ofte!!) så husk at vær opmærksom på, at lysene har forskellig længde alt efter hvor nedbrændte de er, derfor må stagerne hænge nederst i rammen.


Det var sikker det sidste for denne weekend, men glæd dig til mandag, der kommer en skøn Give-Away fra BoConcept, så følg med...

Ha en fantastisk weekend, foråret er liiige om hjørnet!

5 kommentarer:

  1. Wow det er smart! Det ser super hyggeligt ud! Jeg har længe villet have levende lys i entreen når folk kommer på besøg, men har hverken plads til bord eller lys på gulvet - og så er det her jo løsningen!

    SvarSlet
  2. Kære Lotte

    Det ser fantastisk ud ....

    SvarSlet
  3. Jeg elsker ideen med rammer på en væg som er så fremtrædende.. jeg kan slet ik vente til at se det. ps, jeg elsker den lilla farve :0) Luna Nielsen

    SvarSlet
  4. Hvorfor er jeg ikke faldet over din blog før, den er jo for fed?!?

    Jeg glæder mig til at blive inspireret, jeg går allerede herfra med en masse gode idéer.

    Kh Sarah

    SvarSlet
  5. Hvor ser det lækkert ud. Tapetvæggen var smuk i sig selv og man troede ikke at den kunne blive bedre. Men DET kunne det :)
    Melder mig straks som fast læser!
    kh Mette

    SvarSlet